Werken bij Vidaa

Landgoed Artihove/Vidaa is een locatie in Bergschenhoek waar veel feesten en partijen plaatsvinden, met name in de zomermaanden. Het is een locatie met een eigen eiland, restaurant, feestzalen en vergaderruimtes.

 

 

1e Medewerker Banqueting, 38 uur

Algemeen:
Als 1e medewerker Banqueting verzorg je de partijen en events die in Vidaa plaatsvinden. Of het nu een vergadering is, een event of bruiloft, je bent van alle markten thuis. Op ons landgoed in onze multifunctionele locaties vinden alle events plaats. Als 1e medewerker banqueting ben jij verantwoordelijk voor het goede verloop van onze partijen en evenementen. Je werkt met enthousiasme, passie en gastvrijheid om de events te laten slagen. 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de horecamedewerkers en de uitzendkrachten. Jij zorgt ervoor dat iedereen zijn taken weet en naar behoren uitvoert. 

Je bent als 1e medewerken banqueting verantwoordelijk voor de orde en netheid van alle locaties en opslagruimtes. Tevens doe je de dagelijkse bestelling die horeca gerelateerd zijn, maar ook de bestelling van overige artikelen die moeten worden aangeschaft of gehuurd voor de partijen. 

Overige taken:
Als er geen partijen zijn dan draag je als leidinggevende de verantwoordelijkheid over de ruimtes en het voorbereiden van aankomende events. 
Je stuurt de medewerkers aan en zorgt dat de gasten volgens de normen worden bedient en de locaties netjes worden achtergelaten. Tevens dient aan het einde van de werkdag de kassa te worden opgemaakt. 

Verantwoordelijkheden o.a.:
- Het verlenen van service aan gasten tijdens de evenementen;
- Het verzorgen van de voorbereiding en het schoonhouden van de locaties;
- Het gastvrij en dienstverlenend te woord staan van de gasten van partijen en events;
- Het vaste aanspreekpunt zijn tijdens een partij;
- De bestelling plaatsen voor horeca en overige benodigdheden welke moeten worden ingekocht of worden     gehuurd;
- Het aansturen van het personeel tijdens partijen en events;
- Het afsluiten van het kassasysteem en de daarbij behorende taken.

Wat wij vragen van jou:
- Gastvriendelijkheid en enthousiasme;
- Professioneel, betrouwbaar, zelfstandig en accuraat werken;
- Geen 09:00 - 17:00 uur mentaliteit;
- Affiniteit op gastvrouw/heer en horecagebied;
- Eigen vervoer, openbaar vervoer is niet in de buurt.

Wat bieden wij jou:
- Salaris conform CAO (KHN);
- Een gezellige werksfeer in een leuk team;
- Een app voor je telefoon waarin je rooster en vrije dagen te zien zijn.

Enthousiast?
Nadat wij jouw CV hebben bekeken laten we je zo snel mogelijk weten of we je willen uitnodigen voor een kennismaking! Stuur een email met je motivatie en CV naar nataschaverhoeve@artihove.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacaturen wordt niet op prijs gesteld. 

 

Vacature oproepkracht medewerker Banqueting, 0-38 uur

Algemeen:
Als medewerker banqueting verzorg je de partijen en events die bij Vidaa plaatsvinden. Of het nu een vergadering is, een event of bruiloft, je bent van alle markten thuis. Op ons landgoed in onze multifunctionele locaties vinden alle events plaats. Als medewerker banqueting ben jij mede verantwoordelijk voor het goede verloop van onze partijen en evenementen. Je werkt met enthousiasme, passie en gastvrijheid om de events te laten slagen. 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de voorbereidingen en de uitvoering van de partijen en events. Jij zorgt er samen met het team voor dan de partijen en events naar tevredenheid van de gasten verlopen. 
Ook ben je als medewerken banqueting verantwoordelijk voor de orde en netheid van alle locaties en opslagruimtes. 

Verantwoordelijkheden o.a.:
- Het verlenen van service aan gasten tijdens de evenementen;
- Het verzorgen van de voorbereiding en het schoonhouden van de locaties;
- Het gastvrij en dienstverlenend te woord staan van de gasten van de partijen en events.

Wat vragen van jou:
- Gastvriendelijkheid en enthousiasme;
- Professioneel, betrouwbaar, zelfstandig en accuraat werken;
- Geen 09:00 - 17:00 uur mentaliteit;
- Affiniteit op gastvrouw/heer op horecagebied;
- Eigen vervoer, openbaar vervoer is niet in de buurt. 

Wat bieden wij jou:
- Salaris conform CAO (KHN);
- Een gezellige werksfeer in een leuk team;
- Een app voor je telefoon waarin je jouw rooster en vrije dagen kunt zien.

Enthousiast?
Nadat wij jouw CV hebben bekeken laten wij je zo snel mogelijk weten of we je willen uitnodigen voor een kennismaking! Stuur een email met je motivatie en CV naar nataschaverhoeve@artihove.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

 

Stagiaire Sales en Marketing

Heb jij altijd al stage willen lopen in een veelzijdig bedrijf? Ben jij creatief ingesteld en heb jij een passie voor het organiseren van vergaderingen, feesten en bruiloften? Kom dan stage lopen bij Vidaa! Vidaa biedt regelmatig stageplaatsen aan studenten die een recreatieve, toeristische of marketing & sales gerelateerde opleiding volgen op MBO- of HBO-niveau. In overleg is het ook mogelijk om een afstudeerstage bij Vidaa te volgen. 

Profiel
Je zit in het derde of vierde jaar van een MBO- of HBO-opleiding in de richting van vrijetijdsmanagement, toerisme en recreatie, media & entertainment management of een vergelijkbare richting. Je beschikt over communicatieve en sociale vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal. Je wilt graag ervaring opdoen op het gebied van evenementenorganisatie, marketing en sales. Je bent creatief, klantgericht, flexibel en organisatorisch sterk. 

Takenpakket
Tijdens de stage loop je mee op de afdeling sales en marketing van Vidaa. Hierbij help je met het organiseren van evenementen, onderhoud je het contact met klanten, houd je de social media pagina's bij, denk je mee over nieuwe promoties en nog veel meer! In ruil daarvoor krijg je gezellige collega's en een stagevergoeding van € 200,00 per maand. 

Ben jij geïnteresseerd in de stageplaats en ben je minimaal 4 maanden beschikbaar? Stuur dan je motivatie en cv naar info@vidaa.nl. Momenteel zoeken wij stagiaires vanaf januari 2018. 

Voordelen van bij Vidaa werken:
- Een prima marktcomfort uurloon;
- Iedereen deelt mee in de fooi, dus ook de keukenhulp;
- Een app voor je telefoon waarin je zelf kan aangeven wanneer je beschikbaar bent;
- Een leuk en gemoedelijk team waarin je jezelf snel thuis zal voelen.